Faceți căutări pe acest blog

5 aprilie 2011

You've left me speechless!

Scriu aici in speranta (si defapt siguranta) ca asta o sa fie citita de cine trebuie!

De obicei,sunt joviala,prietenoasa ... ma integrez usor pot spune,si nu fac diferente intre oameni. Ma invart in anumite cercuri, si uneori am senzatia ca pe anumiti oameni ii pot citi ca pe niste carti deschise. Acei oameni fiind amabili, in anumite circumstante/cazuri as putea spune chiar de moda veche. Poate ca toate acestea sunt rectii intentionate, dar aceste "intentionari" pe mine m-au impresionat (stie cine trebuie sa stie la ce ma refer). Dupa ultima perioada as putea spune ca mi-am invatat lectia, dar se pare ca nu si poate nu o sa mi-o invat niciodata!

Se pare ca anumiti oameni, ori isi cauta oamenii potriviti, ori stiu cum sa "joace teatru" in fata lor. Aceasta persoana (ca si multe altele din trecut), mi-a spus o data "Nu cunosti deloc oamenii". Bineinteles ca atunci fiind naiva, nu stiam exact cuvintele si gandurile din spatele acestei afirmatii, si sigura pe mine am "taiat raul de la radacina", ironic, razand chiar "Eu nu cunosc oamenii?!". Dar se pare ca avea foarte mare dreptate.Asa patesc daca ma las impresionata de mici "atentii" si imi pun increderea (oricat de infima ar fi ea) in cine nu ar trebui.

Am ajuns sa ma astept la mai mult. Visam cateodata cu ochii deschisi anumite scenarii, in anumite vorbe si conversatii aiurea chiar aveam planuri, pana cand inevitabil am pus o intrebare inocenta. Inocenta, dar plina de tepi care m-au desteptat. Poate ca fara voie, sau dupa un anumit plan (desi ma indoiesc!) a lasat "adevarul sa iasa la iveala...

Ce doare mai tare e ca exact eu sunt aceea care ziceam in alte postari "nu va lasati influentati.." si alte sfaturi care sa va intareasca, si exact eu am patit-o (din nou) !Ideea e ca in mod normal nu as avea de ce sa ma "dau lovita", pentru ca practic nu aveam nicio indatorire de niciun fel, dar pentru faptul ca avea  "acces" la o parte din perioada dificila prin care treceam (suficienta cat sa realizeze ce greu imi era,si inca imi este) mi-e foarte greu sa trec asa ceva cu vederea. Imi pare rau, sunt constienta ca o sa citeasca, vreau doar ca in al 12-lea ceas sa vina si sa imi demonstreze concret ca nu e deloc cum cred, vreau ca in al 12-lea ceas sa imi zica ce vreau sa aud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu