Faceți căutări pe acest blog

21 decembrie 2010

Lectie de viata. Dur

Salut . E prima mea postare,si am vazut tot felu` de bloguri :) Al meu as vrea sa fie un pic diferit,adica nu scriu despre dragoste,despre ce am facut azi sau despre urticaria de pe burtica :)),incerc sa abordez teme cat mai realiste :-? puteti lasa commenturi,puteti sa va spuneti parerea,sau puteti sa ma criticati pe blogul vostru,nu ma intereseaza:) ! Pentru inceput,asta e ceva ce am scris pentru un concurs,nu conteaza care. E stilul meu de a gandi, sau cel putin se apropie,in realitate gandesc mult mai dur,am incercat sa musamalizez anumite chesti .. Spor la citit!

Un om intelept imi spunea odata: “fi desteapta,gaseste-ti drumul in viata, nu avea ocupatii ca si restul fetelor de varsta ta, fii cea mai buna in ce iti alegi pentru viitorul tau, si apoi cand ti-ai asigurat viitorul, iti poti deschide ochii si inspre alte orizonturi”,bineinteles ca nu l-am ascultat.
Nu ai cum sa realizezi anumite chestii, numai cand te lovesti de ele. Majoritatea adolescentilor pe care ii vad, imi par foarte diferiti. Ori ei sunt problema, ori eu. Unii dintre ei,cresc in medii normale, nu stiu ce inseamna sa le lipseasca ceva,ceva important sau chiar vital, altii sunt ciudati tocmai pentru ca acel ceva le lipseste. Altii, sunt in situatii complexe, ducand lipsa de anumite “elemente” din viata lor, dar nu-si dau seama, pentru ca pe parcurs, altceva intervine si inlocuieste golurile. Pacat ca, pentru unii viata ia o intorsatura neasteptata, iar ei sunt prinsi intre “ciocan si nicovala” ,fiind pusi in situatia de a alege, in cazuri imposibile. Dupa parerea mea, cineva care te cunoaste de o viata, nu ar trebui sa faca presiuni asupra ta,si a alegerii pe care urmeaza sa o faci, fiindca se presupune ca te cunoaste asa de bine. Dar in astfel de moment realizezi pe cine ai in jurul tau. Cateodata,nu pot sa nu ma intreb: daca viata,sau experienta, iti da mai intai testul,si apoi lectia, iar daca pentru unii este imposibil sa sustraga lectia corecta, atunci ce se alege de viata lor?
Intervin pe parcurs alte probleme , problem serioase. Intervin in viata ta alte personaje,colegi, prieteni … iubiti/iubite, oameni care speri sa ii ai alaturi si la bine,dar mai ales la greu. Dar cand te astepti mai putin, acei oameni, pe care intotdeauna i-ai pus in prim-plan, te lovesc unde nici nu te astepti. Si devii inchis, simti ca nimeni nu mai este demn de increderea ta, totusi,mai exista o persoana care crezi ca te-ar putea ajuta, dar cine iti da garantia ca acea persoana este acolo pentru tine la nevoie, iti este fidela, si iti pastreaza secretele ca si cum ar fi proprii? Insa apare si momentul de cumpana, cand poti testa asta, dar rezultatele pot fi devastatoare. Se dovedeste ca ori nu ti-ai pus ultimul dram de incredere in cine trebuia, ori acea persoana nu stie cum sa fie acolo pentru tine, nu stie cum sa isi deschida sufletul pentru a fi mai aproape de tine. Dar totusi, speranta moare ultima, continui sa te consumi, iti pui anumite intrebari, si desi se presupune ca putina incredere iti este la acea persoana, incet-incet te indepartezi si de el/ea …renunti,stiind ca nimeni nu te cunoaste mai bine decat o faci tu.
In orice caz, in aceste probleme nu ar trebui sa fi singur, si totusi esti, pentru ca viata-i cruda, experienta o castigi in fiecare zi pana si din cele mai marunte lucruri, incepi sa inveti tot mai multe, dar la ce bun ? Spre ce te indrepti? La ce o sa te ajute toate astea in viata de zi cu zi? Cine o sa fie acolo pentru tine mai tarziu? Nimeni nu stie,nici tu nu stii,dar continui sa mergi mai departe, incercand sa nu iti exteriorizezi prea mult sentimentele. Nimeni nu stie ce simti cu adevarat ,numai tu, si Dumnezeu.

Tema concursului era "Lectie de viata,din proprie experienta sau povesti auzite". Astept pareri :)!

3 comentarii: