Faceți căutări pe acest blog

27 decembrie 2010

Amintiri.


Ce-i drept,amintiri dureroase,dar frumoase.Vindecate de trecerea timpului,acum nu ma mai afecteaza cu nimic. Am scris asta de muulta vreme,nu am aratat-o nimanui, si chiar daca persoana care m-a afectat in trecut citeste asta, sper sa realizeze cat de tare m-au atins faptele si cuvintele lui. Tin sa o postez, pentru ca am observat ca in anumite cazuri, istoria mea se cam repeta.

Adu-ti aminte, intotdeauna ai fost artist la cuvinte. Si le strang sa ti le-ntorc, fara sa intorc tot ce a fost caci m-am intors de 2 ori si am inteles ca n-are rost. Acum pare pustiu si as vrea sa stiu ca tii la mine, sentimentul e inca viu si se mentine si in mine,As vrea sa pot sa spun "PA”, dar cum? Cand a ta amintire revine fara oprire, cand din a noastra iubire n-am nici un fel de iesire, Imi amintesc cu nostalgie, seri si nopti cand ne spuneam "Indiferent de ce-o sa fie, noi vom fi ca-n prima zi, caci ce avem e special, ca orice ar fi vom trece peste, ca ne iubim si e normal si nu am vrea sa stim cum este sa ne certam”, esential este ca sunt doar amintiri si regretam la fel de mult cum incercam sa uitam, cel putin pentru mine e un chin...vreau sa cred ca nu mai vezi iubirea noastra ca pe ceva ce poate fi, caci stii... eu nu mai vreau sa ma gandesc la tine, povestea noastra nu mai tine, de fapt vreau sa nu existe ! Triste amintiri, vreau sa nu mai insiste, liste de reprosuri am pentru ce mi-ai facut,deci te uit...un sentiment puternic te trezeste in mintea mea cand ma gandesc la dragostea pe care ti-am purtat-o , la inima pe care ai patat-o,la acea dezamagire, la tot ce ai facut pentru a-mi schimba ce imi statea in fire, imi spuneai ca nimic nu-ti mai place la mine;oricum eu nu mai sunt a ta si acum plang o amintire, plang o umbra de iubire,si stiu ca tii la mine inca si stiu ca ai pe alta langa tine....imi amintesc...stiai si tu la inceput, as vrea sa spun ca...
ce am avut cu tine a trecut, as vrea sa pot sa uit. Sa avem un viitor, nu un trecut, mi-am creat un scut strans legat de inima, in agenda ta eu am ramas Alina pe care ai intalnit-o candva, pe care ai uitat-o, oricum asta e viata mea, las lacrimi sa se verse, imi amintesc SMS-uri sterse, numere ascunse, oricum am mult prea multe surse, mult prea multe spuse, multe intrebari puse tie, putine cu raspuns din partea ta, dar fie, las de la mine, asta am facut mereu ca sa ne fie bine si chiar daca nu vom mai fi impreuna, chiar daca te voi vedea pe strada cu alta de mana, am facut tot ce ai vrut, am facut tot ce am putut, vei ramane amintirea zilelor ce au trecut, deci te uït ...

5 comentarii: