Faceți căutări pe acest blog

9 ianuarie 2011

Ciudatenii.

     Apropiatii stiu : tot ce e ciudat imi place. Cu cat e mai ciudat,cu atat imi place mai mult. Si pe de-o parte, din acest "ciudat" face parte si astrologia (zodiacul.A nu se confunda horoscopul cu zodiacul,sunt 2 "stiinte" total diferite!), precum si tot ce tine de paranormal (fantome,ocultism).
     Ok, la partea cu fantomele sunt putin sceptica, pentru ca toate fenomenele "reale" se intampla numai in America. Cum si de ce? Numai ei stiu:). Dar, la partea cu zodiacul, este foarte reala, nu-i deloc o prostie, si mie mi se pare ceva genial! Cum ziceam, "zodiacul" este ceea ce observam in comun la diferiti oameni, de statut social diferit, dar nascuti sub semnul aceleasi zodii. Si as putea vorbi pe tema asta mult mult timp, deoarece ma pasioneaza, si m-am documentat, la fel si despre tot ce tine de fiecare zodie in parte. "Horoscopul" e cea mai mare prostie. Pentru ca, dupa parerea mea, nu are cum sa prezica ce urmeaza sa mi se intample numai in functie de cum se misca planetele prin Cosmos.
     Multi oameni devin ironici cand aud povesti pe tema asta, sau ii iau pe cei care cred peste picior. Chestia e ca nu ai in ce sa crezi, pentru ca nu e un nou Dumnezeu, ci e un studiu elaborat in urma unor studii de-a lungu timpului, efectuat pe anumite persoane.Eu nu va spun sa credeti, sau sa va documentati, eu va spun ca tot ce zice zodiacul este adevarat, pentru ca de cativa ani incoace, de cand am inceput sa ma documentez, am dat peste persoane din toate zodiile, si in mare parte, ceea ce am citit e adevarat. Cunosc persoane care sunt din zi,luna,an nascute ca si mine, si avem in comun majoritatea gusturilor in tot ce se poate. Cunosc alte persoane nascute in aceeasi zi,luna,an care seamana ca 2 picaturi de apa,dar si persoane care desi impartasesc aceeasi data, sunt ca si apa si focul. Zodiacul nu se poate mula dupa fiecare persoana, e ceva generalizat, dar foarte adevarat!
    Sincer va spun, e cea mai tare chestie pe care am descoperit-o vreodata. O recomand, de asemenea, si celor fara prejudecati!

Un comentariu: